Manicure Tuesday: Mavala Minsk

15:41:00


Continuing on my smokey colousr and Mavala polishes binge, here is Minsk!

On paper, Minsk is similar to Midnight Blue I presented two weeks ago. Dark smokey blue. But where this one is different, is that it is lighter and has a tinge of purple.

It's one of those polishes that it's quite hard to define, again, it can look blue, grey or purple depending on the lighting.

And, as other Maval polishes I've tried, it applies smoothly. I like their little bottles, I've never finished a bottle of polish before it went bad anyway, so I think this is a perfect size.

I bought this one at the famous pharmacie City Pharma, for around 5€. (By the way, let me know if you want me to talk about my City pharma purchases)

You Might Also Like

6 comments

  1. love this nail colour! So perfect for autumn/winter x

    http://rachelcoco.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  2. J'adore le format de ces vernis... on en pas besoin de plus.. normalement on utilise pas 15 ml de vernis.. les couleurs et les tendances changent tellement. Oui au format mavala:)

    ReplyDelete
  3. C'est tellement vrai! J'aime mieux en avoir moins dans chaque bouteille pis d'avoir le choix de couleurs!

    ReplyDelete
  4. Je ne suis pas capable de commenter sur ton dernier article, je ne vois pas l'option des commentaires?! Alors je le fais ici ahah! La toune Last Christmas est ma préférée de Noël je pense! Chez nous les décos sont déjà presque toutes faites, sauf le sapin! Et je m'enligne pour passer plusieurs mois d'hiver aux États-Unis, style Floride et Califonie! Je me demande comment va être Noêl pour moi là-bas...

    ReplyDelete
  5. C'est ben bizarre ca! J'ai pas ce probleme-la. mon truc de commentaire loade quand meme...
    Finalement tu continues ton périple! T'attends pas apres Noel? Moi jsuis contente d'etre de retour juste a temps pour le 24! :)

    ReplyDelete

I always like to get your comments and start a conversation :)

About Me

A young 30 something who likes makeup, décor and travels.

Like MsBubu on Facebook