Mega Eyeko Haul! + Japan Earthquake Relief

06:53:00

Here is the Eyeko haul I was expecting for a while now!

This is just a general picture!

This is the VIP set (but I made a mistake, the fat balm is this one is Strawberry instead of Cherry). Eyeko shopper bag, Eyeko Cream with Extra Glow, Eyeko Strawberry Fat Balm (not Cherry!), Eyeko Petite Polish, Eyeko Vintage Polish, Graffiti Eyeliner Pen in Fierce Purple, Magic Mascara and London Lips Knightsbridge!! Unfortunately, the VIP set was for a limited time only, but you can still purchase some of them separetely.

The rest of my products, I will show the description below.

Liptastik 3 for 2 Set: Hot Lips, Loudmouth, Lip Lover.

Fat Balm Sweet Treat Set: (Again, I made switched it from the VIP set) Toffee, Frosting, Strawberry (Should actually be Cherry).

Eyeko Line & Shine Duos in Super Star (Electric purple an plum), Rock Star (Black Glitter and Silver) and Pop Star (Electric Blue and Teal).


This was the Eyeko Polish Prety Sweet Set (Pastel polish, lilac Polish and Vintage Polish) This set is not on sale anymore, but you can stil buy Pastel Polish!

This was the Pretty Powerful set (Military Polish, Vampira Polish and Petite polish) This one is not on sale anymore but Vampira can still be bought with the London Calling set.

So this was my haul! Don't forget to use my code, E11532 at checkout for your gift with your order over £15/€18/$20 at eyeko.com! THe ambassadors' codes are the only one accepted this week.

Also, this week Eyeko
will donate to the Japanese Earthquake Relief by matching all commissions made this week! Share the love!

You Might Also Like

4 comments

  1. Je n'ai jamais rien essayé d'Eyeko, je ne sais pas, ça ne m'intéresse pas plus que ça. je trouve que leur packaging font trop... bébé? Mais les vernis ont l'air beau!

    Quelle couleur tu vas te teindre les cheveux? Je suis curieuse à propos de ces colorations mousses, mais je suis sceptique aussi. Il me semble que les reviews sont plus négatives que positives. Pourtant Nice 'N Easy est ma sorte de coloration préférée. J'ai reçu un coupon pour une coloration mousse de L'Oréal gratuite aujourd'hui, je viens d'aller la chercher, et c'est sûrement la prochaine au banc d'essai.

    ReplyDelete
  2. Oui, je comprends ce que tu veux dire, mais en meme temps moi j'aime bien les couleurs des packaging! J'ai fait des traductions pour eux et j'ai pu recevoir les produits en échange! J'avais déja des vernis Eyeko avant et quelques autres produits, mais je pense que les vernis sont le must de la compagnie.

    J'vais me teindre les cheveux noirs! J'ai aussi lu des reviews negatives, du fait qu'elle coule et qu'elle pue, mais bon je verrai ca en fin de semaine! Je l'ai eu a essayer pour leur "Foam Party", alors j'ai pas payé.

    J'ai aussi lu des commentaires negatifs de gens qui voulaient palir leur couleur et que ca n'a pas fonctionné, mais en même temps, il faut faire un bleach avant, non?!

    Ma mere se colore régulierement avec Nice n Easy et elle me donnne toujours le revitalisant, je l'aime bien!

    J'garde l'oeil pour ta review de L'Oréal!

    ReplyDelete
  3. i really want to try eyeko products! last time i ordered they didn't have a couple of things i wanted to so i actually had to get a refund :(

    ReplyDelete
  4. Oh that's sad! I noticed that sometimes their products are sold out too. I actually got mine just on time as I noticed that fater they were sold out!

    ReplyDelete

I always like to get your comments and start a conversation :)

About Me

A young 30 something who likes makeup, décor and travels.

Like MsBubu on Facebook